Jak rzucić palenie z radością i ulgą.

Drodzy Przyjaciele, Znajomi, których znam i Znajomi, których jeszcze nie znam.
Kiedy po ponad 23 latach bycia palaczem i po kolejnych nieudanych próbach rzucenia palenia zrozumiałem, dlaczego nie mogłem rzucić i gdzie tkwi tajemnica sukcesu, dzięki której można przestać palić w jednej chwili bez poczucia straty i nieprzyjemnych skutków odstawienia, bez ryzyka utycia i tego wszystkiego, co przeraża palaczy kiedy myślą o rzucaniu, obiecałem sobie, że opracuję skuteczną metodę uwalniania się od nałogu i będę pomagał tym, którzy chcą rzucić ale nie wiedzą jak to zrobić. Palaczy, którzy chcą rzucić, próbowali i im sie nie udało jest ok. 80%, więc jest komu pomagać. Tak powstała metoda EasyQuit, dzięki której pomogłem juz wielu osobom rzucić palenie w trakcie indywidualnych sesji coachingowych i w oparciu o którą, od lutego 2014 będę prowadził grupowe sesje rzucania palenia. Zamierzam również, przy okazji, prowadzić działalność informacyjno-edukacyjną dotyczącą pułapki nikotynowej, rzeczywistej szkodliwości papierosów, o której się nie mówi, oraz haniebnych praktyk koncernów tytoniowych i zadziwiającej bierności państwa w obliczu śmiertelnego żniwa jakie każdego dnia zbierają papierosy. Interesujące materiały będą się regularnie pojawiały na blogu i niebawem będą również dostępne na stronie internetowej EasyQuit. W związku z tym, że cel jest ekologiczny i społecznie użyteczny, mam gorącą prośbę o przekazywanie informacji o stronie i o metodzie Waszym palącym znajomym. Obiecuję, że będą Wam wdzięczni a Wy, będziecie mogli cieszyć się dłużej ich towarzystwem :)
Quit this shit !!! I trzymajcie kciuki :)